چگونه کیف متناسب با اندام خود را به درستی انتخاب کنیم؟

Saturday، ۵ Esfand ۱۴۰۲

کیف دستی

کیف دستی تنها یک وسیله برای نگهداری و حمل وسایل ضروری نیست، بلکه یک اکسسوری بسیار مهم است که موجب ایجاد تفاوت میان خانم‌ها و آقایان می‌شود. این اکسسوری مهم تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر خانم‌ها دارد و می‌توند استایل آن‌ها را به طور کامل تغییر دهد.

با استفاده از کیف‌های دستی، خانم‌ها می‌توانند نقایص موجود در بدن خود را اصلاح یا آن‌ها را برجسته‌تر کنند. به همین دلیل انتخاب درست و مناسب کیف دستی می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

کیف دستی متناسب با فرم اندام شما کدام است؟

هنگام انتخاب کیف دستی که با فرم اندام شما متناسب باشد، باید به قانون تضاد میان شکل کیف دستی و فرم بدنی خود توجه کنید. این قانون تضاد بیان می‌کند که اگر فرم بدنی شما چاق و کوتاه است، حتما باید از کیف دستی بلند و مربع شکل استفاده کنید. همچنین اگر فرم بدنی شما لاغر و بلند است، باید از کیف دستی پهن با شکلی نسبتا گرد استفاده کنید. بنابراین با پیروی از این قانون می‌توانید فرم بدن خود را با استفاده از کیف دستی به تعادل برسانید.

سایز کیف دستی چگونه باید انتخاب شود؟

قانونی که هنگام انتخاب یک کیف دستی براساس اندازه مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیان می‌کند که اندازه کیف دستی باید با اندازه بدن شما مطابقت داشته باشد. به طوری که اگر اندام‌ریزی دارید، باید یک کیف دستی کوچک انتخاب کنید زیرا داشتن یک کیف دستی بزرگ می‌تواند اندام شما را از تناسب خارج کند.

همچنین اگر اندام بدنی درشت و قدی بلند دارید، بهتر است یک کیف دستی بزرگ انتخاب کنید زیرا کیف‌های دستی کوچک فقط اندام بزرگ شما را برجسته‌تر می‌کند.

کیف دوشی بهتر است یا کیف دستی با دسته کوتاه؟

اگر فرم بدن شما به صورتی است که شانه‌های پهن یا سینه بزرگی دارید، باید از انتخاب کیف‌های شانه‌ای با دسته‌های بلند خودداری کنید. زیرا بهترین گزینه برای شما یک کیف دستی با دسته‌های کوچک است که می‌توانید آن را به صورت دستی حمل کنید.

همچنین اگر ران‌هایی پهن یا شکمی چاق دارید، بهتر است از کیف‌های دوشی را با استفاده از دسته‌های کوتاه آن‌ها حمل کنید و از قرار دادن آن‌ها روی دوش خود خودداری کنید، زیرا با این انتخاب می‌توانید کمی از تمرکز پایین تنه خود را به بالاتنه انتقال دهید و تعادل را برقرار کنید.

کدام مدل کیف دستی مناسب است؟

متخصصین در زمینه مد و پوشاک بر این عقیده هستند که کیف‌های دستی متوسط و بزرگ بهترین گزینه برای لباس‌های روزمره محسوب می‌شوند و برای مهمانی‌های شبانه در یک رستوران یا تالار مجلل بهتر است از یک کیف کلاچ کوچک و شیک استفاده کنید. زیرا ترکیب یک لباس مجلسی بلند با یک کیف دستی بزرگ یا متوسط کاملا نادرست است.

استفاده از کیف‌های کوله پشتی نیز استایل شما را ورزشی، کودکانه یا توریستی نشان می‌دهند و افرادی که لباس‌های شیک و مجلسی می‌پوشند باید از این نوع کیف‌ها دوری کنند.

منبع: ielfs