7 روش برای یافتن یک کیف دستی خوش ساخت

Sunday، ۳ Tir ۱۴۰۳

کیف دستی

فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ که لباس‌ها را با قیمت‌های بسیار پایین می‌فروشند، جنبشی را در میان مردم ایجاد می‌کنند که فست مد نامیده می‌شود. فست مد امکان دسترسی به مجموعه بسیار وسیعی از لباس‌ها با قیمت‌های بسیار ارزان را برای افراد فراهم می‌کند.

کیف‌های دستی نیز قربانی همین جنبش شده‌اند و به همین دلیل است که، دانستن نحوه تشخیص کیف‌های دستی با ساختی بد که برخی از آن‌ها توسط برند‌های گران قیمت و لوکس نیز ساخته شده‌اند، می‌تواند به معنای یک انتخاب با ماندگاری زیاد یا یک کیف با ماندگاری چند ماهه باشد.

چه نشانه‌هایی کیفیت کیف دستی را نشان می‌دهند؟

دوخت مساوی در کیف دستی

کیف‌های ساخته شده توسط صنعتگران ماهر و با تجربه دارای دوخت‌هایی با فاصله مسافتی یکسان هستند و هر دوخت آن‌ها چه در داخل و چه در خارج، دقیقا با دیگر دوخت‌ها مساوی می‌باشند. حتما دقت داشته باشید که، دوخت‌های ناهموار و نا منظم نشان دهنده یک کیف بد ساخته شده است.

دوخت عالی در گوشه‌های کیف دستی

دوخت گوشه‌های کیف نشان دهنده کیفیت کیف است و یکی از پیچیده‌ترین جنبه‌های ساخت کیف دستی، اطمینان از یکسان بودن دوخت‌ها در این قسمت‌ها می‌باشد. در نتیجه، زمانی که هنگام خرید به کیفی می‌رسید که دوخت‌های یکسانی در گوشه دارد، کیف تولید شده توسط برندی را پیدا کرده‌اید که به جزئیات توجه بیش‌تری می‌کند.

دقت کردن به سخت افزار‌های کیف دستی

سخت افزار‌ها وسایل کوچک اما قابل توجهی هستند که تولید کنندگان با استفاده از آن‌ها، برند خود را بر روی کیف می‌گذارند و با توجه به آن‌ها می‌توانید متوجه شوید که سازنده علاقه و توجه زیادی به محصول نهایی بدست آمده داشته یا نداشته است. در واقع، اگر سخت‌افزار یک کیف دستی ارزان و بی‌کیفیت به نظر برسد، احتمالا شما با یک کیف بد ساخته شده مواجه هستید.

اطمینان از تمیز کردن آسان کیف دستی

کیف دستی وسیله‌ای است که شما به صورت روزانه حمل می‌کنید تا چیز‌های مورد نیازتان را به هر جایی که نیاز دارید ببرید. در نتیجه این وسیله با آلوده کننده‌های مختلفی در تماس قرار می‌گیرد و کثیف، لکه‌دار و نامرتب می‌شود. مواد اولیه‌ای که کیف‌های دستی از آن‌ها تولید می‌شود اهمیت بسیار زیادی دارد. در کیف‌های خوش ساخت و با کیفیت معمولا این آلودگی‌ها با استفاده از یک دستمال و اسپری از بین می‌رود، اما در کیف‌های بد ساخت ممکن است به صورت دائمی باقی بماند.

آشنایی با گزینه‌های زیپ خود در کیف دستی

زیپ‌هایی که برای کیف‌های دستی مورد استفاده قرار می‌گیرند، انواع مختلفی دارند. زیپ‌های فلزی گاهی اوقات نشان دهنده کیف‌های با کیفیت به نظر می‌رسند، اما آن‌ها می‌توانند به راحتی گیر کنند و نیازمند جایگزینی پر هزینه باشند. هنگام انتخاب کیف دستی، یک کیف دستی با زیپ پلاستیکی با کیفیت بالا و ترمیم شونده انتخاب کنید و مطمئن باشید که مشکلی نخواهید داشت.

ضد پارگی بودن آستر کیف دستی

هنگام انتخاب و خرید کیف دستی زنانه حتما به آستر آن توجه داشته باشید، به خصوص اگر می‌خواهید وسایلی مانند مداد یا خودکار را با خود حمل کنید. مداد یا خودکار به راحتی موجب پاره شدن آستر کیف می‌شوند و آستری که به راحتی پاره شود، نشان دهنده یک کیف بد ساخته شده می‌باشد.

بررسی محل اتصال قسمت‌های کیف دستی

هنگام خرید یک کیف دستی با کیفیت، به محل اتصال قسمت‌های کیف دستی توجه داشته باشید. این محل‌های اتصال در کیف‌های با کیفیت معمولا گوشه‌های یک کیف دستی را به خوبی در آغوش می‌گیرند.

مهم نیست کدام برند را هنگام خرید کیف دستی انتخاب می‌کنید، رعایت این 7 نکته که در قسمت قبل به آن‌ها پرداختیم می‌تواند به شما در خرید یک کیف دستی با کیفیت کمک کند.

منبع: paigehamiltondesign

>