10 نوع مختلف کیف برای زنان

Monday، ۱ Khordaad ۱۴۰۲

استایلی را پیدا کنید که با شخصیت شما مطابقت داشته باشد و بیشتر نیازهای شما را تکمیل کند. اگر عاشق کیف‌های دستی هستید و نمی‌توانید یک روز را بدون حمل آن‌ها پشت سر بگذارید، باید در مورد انواع مختلف این کیف‌های دستی که در دسترس هستند بدانید. وقتی برای کمک اینجا هستیم نگران نباشید. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع کیف های دستی جالبی که می توانید انتخاب کنید آشنا کنیم. با وجود گزینه های بی شمار، می توانید کیف های دستی را بر اساس نیازهای بسیار خود انتخاب کنید؛ بنابراین، به پایین بروید و این قطعه را بخوانید.

ویژگی ها و مشخصات

· مناسبت: یک کیف همراه یا حمل کننده برای گردش های غیررسمی مناسب است، در حالی که یک کیف کلاچ یا یک کیف کراس بادی کوچک برای رویدادهای رسمی خوب به نظر می رسد.

· جنس: چرم همه کاره و بادوام است، اما نیاز به نگهداری منظم دارد. در حالی که پلی استر سبک و نگهداری آن آسان تر است اما به اندازه چرم بادوام نیست.

· سبک کیف: بسته به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. برای دویدن، یک کیف گردان یا دوشی با محفظه های متعدد همراه داشته باشید. یک مینادیر را به عنوان اکسسوری انتخاب کنید تا برای مهمانی‌های شبانه، ضریب جذابیت را افزایش دهید.

· نام تجاری: روی کیف دستی یک برند معتبر سرمایه گذاری کنید زیرا نوید دهنده استایل و کیفیت است.

انواع کیف زنانه

1. کیف دوشی

کیف شانه ای یا کیف روزمره کاربردی ترین کیف نسبت به دیگر کیف هاست و هر برندی انواع خاص خود را دارد. آنها بزرگ و برای تمام نیازهای شما مناسب هستند، زیرا به هر حال ما عملا یک سوپرمارکت کوچک حمل می کنیم. کیف های شانه چاپ شده را با اصول اولیه خنثی جفت کنید تا ظاهر خود را بدون زیاده روی کردن جلوه دهید. برای ظاهری شیک‌تر، کیف‌های شانه‌ای را با رنگ‌های روشن انتخاب کنید و آن‌ها را با لباس‌هایی در رنگ‌های مکمل/متضاد بپوشید.

2. کیف بند دار مهندسی یا دانشگاهی

این کیف ها برای زنان شاغل عالی هستند. آنها در نقطه‌ای بین یک کیف دستی روزمره و یک کیف لپ‌تاپ قرار دارند. با وجود این کیف، لازم نیست دو کیف را حمل کنید؛ اما به یاد داشته باشید که روی یک کیف محکم و با کیفیت سرمایه گذاری کنید زیرا این کیف ها باید دوام بیشتری داشته باشند.

3. کیف زنجیری

کیف زنجیری یا کیف کراس بادی کاربردی، راحت و شیک است و برای خرید و مسافرت کاربرد بسیاری دارد. اگر با بچه ها هستید، کیف زنجیری که در همه اندازه ها تولید می شوند، گزینه ای عالی هستند.

4. کیف لحافی

کیف‌های لحافی نمادین به حساب می‌آیند و اگر به فکر سرمایه‌گذاری روی کیف بوده‌اید و صاحب یکی از این کیف‌ها نیستید، به سراغ آن بروید. شنل، پرادا و هرمس برخی از بهترین گزینه‌های کیف لحافی را دارند و سرمایه‌گذاری مانند این راه درازی را به همراه خواهد داشت. چنین کیف هایی به استایل شما می افزایند و ظاهر کلی شما را تقویت می کنند. کیف‌های لحافی برای ماه‌های سردتر ایده‌آل هستند، زیرا آنها به بهترین وجه با کت‌های کتان، پالتو، ژاکت‌های سایز بزرگ، یقه‌پوش، کت‌های دوچرخه‌سواری و حتی ژاکت‌های پشمی ست می‌شوند.

5. کلاچ

کلاچ یا «کلاچ یک روزه» بسیار ساده، باکلاس و شیک است، زیرا وقتی همه ما برای یک رویداد یا مهمانی لباس پوشیده ایم، نمی‌توانیم کیف بزرگی داشته باشیم. تنها مشکلی که برخی از افراد مانند من دارند این است که نمی توانند تصمیم بگیرند چه چیزی را حمل کنند و چه چیزی را کنار بگذارند، اما گذشتن از برخی چیزها برای استفاده از این کیف، ارزشش را دارد. با این حال، اگر شما فردی هستید که نمی توانید با یک کلاچ کوچک کار کنید، برخی از مارک ها وجود دارند که کلاچ های محفظه ای را ارائه می دهند و بنابراین فضای بیشتری نسبت به نمونه های معمولی در اختیار شما قرار می دهند؛ اما مطمئناً هر بانویی به یک کلاچ نیاز دارد!

6. مینادیر

Minaudiere کلاچی است که با سنگ های رنگی، سنگ های قیمتی، مروارید و غیره پوشانده شده است و عظمت را می تراود؛ بنابراین، هنگامی که یک رویداد واقعا خاص، عروسی یا یک مهمانی عصرانه برای شرکت دارید، باید به جای کلاچ یک Minaudiere حمل کنید.

7. کیف گردشی

Hobo یک کیف به سبک شانه ای است اما نه به آن پهنی. شکل هلالی این کیف باعث می شود که هم کیف رسمی و هم غیر رسمی باشد. اگر از کیف‌های معمولی و شانه‌ای خود خسته شده‌اید، Hobo را بردارید زیرا این کیف یک افزودنی هیجان‌انگیز به مجموعه شما خواهد بود.

8. مچ دستی

مچ دست ها درست مانند کیف پول شما اما بسیار کاربردی تر و برای حمل راحت تر هستند. Coach و Louis Vuitton مچ‌بندهای شیک و زیبایی دارند. آنها فضای کافی برای نگه داشتن کارت، پول نقد و تلفن شما نیز دارند، به علاوه می توانید آن را روی مچ خود حمل کنید و کف دست خود را خالی کنید.

9. کیف ساحلی

برای تعطیلات خود به یک کیف نیاز دارید. یک کیسه جوت یا یک سبد حصیری بخرید زیرا هم ضد آب و هم شیک است، به علاوه زمانی که تصمیم می گیرید در اقیانوس غوطه ور شوید، می تواند تمام وسایل شما را در خود جا کند.

10. کیف پول

کیف پول، جزء ضروری کیف دستی یک دختر است و اگر از من بپرسید، برای هر یک از ما کاملاً شخصی است.

نکاتی برای انتخاب یک کیف دستی خوب

ü همیشه به دنبال یک کیف دستی با کیفیت باشید. نام تجاری به عنوان کیفیت ضروری نیست. پول خود را در مدلی سرمایه گذاری کنید که برای مدت طولانی دوام می آورد.

ü پائولا فارینا استایلیست می‌گوید: «اگر کیف ندارید، توصیه من این است که یک مدل کلاسیک را با رنگ خنثی انتخاب کنید که هرگز از مد نمی‌افتد و می‌توانید آن را با لباس‌های مختلف ترکیب کنید.»

ü درست مانند جواهرات، کیف ها نیز باید متناسب با موقعیت باشند. شما نمی توانید یک کیف روزمره را به عروسی ببرید و همچنین نمی توانید کیف کار را با کلاچ جایگزین کنید.

ü اگر چندین چیز با خود حمل می کنید، کیف خود را تا لبه پر نکنید. یک کیف شانه ای برای نگهداری چیزهای مهم و یک کیف سفت و سخت برای لپ تاپ و اسناد کاری خود انتخاب کنید.

نتیجه گیری

خانم ها و علاقه آنها به کیف در دنیای مد راز نیست. هزاران برند کیف دستی مختلف با یک محفظه یا چند محفظه را ارائه می کنند تا یک نیاز در زندگی یک زن باشد. انواع مختلفی از کیف های دستی با نام های مختلف برای جلب توجه خانم ها و سردرگمی آقایان وجود دارد. کمد لباس یک زن باید حداقل 3 نوع کیف مختلف برای هر مناسبت، محل کار یا بازدید از سوپرمارکت داشته باشد.